1. Μαντεύω τις λέξεις που λείπουν και
τις γράφω.
Η Χαρά έγραψε ένα ..................
στη θεία της. Το έβαλε μέσα σε ένα
..............................
, κόλλησε ένα ....................................... και το πήγε στο
...............................................
.
2. Χωρίζω
σε συλλαβές τις
λέξεις :
μουστάκι
καλοκαίρι
είναι
αυτοκίνητο
χτυπώ
προσπαθώ
γειτονιά
λάστιχο
3.Μαντεύω
και γράφω τις
λέξεις που βγαίνουν
από τα ρήματα :
(σκουπίζομαι)
Τα πιάτα είναι
όλα …………………………
(χτενίζομαι) Η νύφη
είναι πολύ όμορφα …………………..
(ζαλίζομαι) Είμαι πολύ
……………………. από τις
φωνές σας , παιδιά !
(λούζομαι) Ο Ηλίας
είναι ……………………….. .
4. Βάζω σε
αλφαβητική σειρά τις
λέξεις :
ξεκουράζομαι , όποιος , ψάχνω , απόγευμα , ευτυχώς
..................................................................................
![]() |
πάτησε , βρίσκω , σκύβω ,
κάμπος , ανοίγω , διαμέρισμα
............................................................................................

5.Ο
Δημήτρης μένει σε
διαμέρισμα μιας πολυκατοικίας. Το διαμέρισμά
τους έχει τέσσερα
δωμάτια. Όταν ο καιρός
είναι καλός , βγαίνει έξω
στο μπαλκόνι τους
για να παίξει. Οι
γονείς του δεν
του επιτρέπουν να
κατέβει στο δρόμο
μπροστά απ’ το
σπίτι τους , γιατί έχει
πολλή κίνηση και
περνάνε πολλά αυτοκίνητα .
Υπογραμμίζω στο παραπάνω
κείμενο και ύστερα
γράφω εδώ :
3
λέξεις μονοσύλλαβες
3 λέξεις δισύλλαβες |
3 λέξεις τρισύλλαβες |
![]() |
2
λέξεις τετρασύλλαβες
6. Συλλαβίζω τις παρακάτω λέξεις και βάφω με
κόκκινο χρώμα τη λήγουσα, με πράσινο την παραλήγουσα
και με γαλάζιο την προπαραλήγουσα.
οδηγός
|
ευγενικός
|
||
κόκκινος
|
φεγγάρι
|
||
Δευτέρα
|
καντάδα
|
||
μανταρίνι
|
χαιρετώ
|
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου