Εάν σε κάθε προπαίδεια ξεκινώ πάντα με τον πιο μικρό αριθμό, τότε μειώνω την ποσότητα των προς αποστήθιση φράσεων στο μισό (από 100 σε 50). Για παράδειγμα στην προπαίδεια του 7 αντί να πω 8Χ7=56, λέω 7Χ8=56, έτσι όταν θα είναι να μάθω στη συνέχεια την προπαίδεια του 8 θα το ξέρω ήδη από πριν.
Το μήκος κάθε φράσης θα μπορούσε να περιοριστεί και να απλοποιηθεί, ώστε να περιλαμβάνει μόνο τους αριθμούς και όχι και τη μετάφραση των συμβόλων σε λόγο (φορές, επί, ίσον). Είναι πολύ πιο απλή η αποστήθιση της φράσης “7 9 63” (εφτά εννιά εξήντα τρία) από τη φράση “7 φορές το 9 ίσον 63”.
Επειδή η προπαίδεια είναι κυρίως μία ακουστική μνημονική διαδικασία, το παιδί θα ήταν καλύτερα να λέει την πράξη μαζί με το αποτέλεσμά της και όχι να ακούει την πράξη και να λέει σκέτο το αποτέλεσμα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου