Στην αρχή της άνοιξης φτιάξαμε το παραδοσιάκό μάρτη στο χέρι μας για να μη μας κάψει ο ήλιος!!!
Στο σχολείο μας ήρθε ο αρχιμανδρίτης Δωρόθεος ο Β΄μας έδωσε την ευχή του και μας μοίρασε αναμνηστικούς φακέλους...
Τα γραμματάκια , με τη φαντασία μας, παίρνουν άλλη μορφή και χτίζουμε ιστορίες
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου